فراخوان تایید صلاحیت شرکت‌ها و موسسات ارزشگذار منتشر شد

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸ کد : ۱۷۵۲۰ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
فراخوان تایید صلاحیت شرکت‌ها و موسسات ارزشگذار منتشر شد

از سوی معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری؛

فراخوان تایید صلاحیت شرکت‌ها و موسسات ارزشگذار منتشر شد

 

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر اساس مصوبه مورخ 07/10/98 هیات وزیران به موسسات و شرکت‌های فعال در زمینه ارزشگذاری مجوز اعطاء می‌کند. شرکت‌ها و موسسات متقاضی می‌توانند برای دریافت مجوز، درخواست خود را از طریق سامانه ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود ثبت کنند.

 

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس مفاد این فراخوان، معاونت علمی از شرکت‌ها و موسسات دارای سابقه و تجربه دعوت به عمل می‌آرود تا جهت ارزیابی  و دریافت مجوزهای مربوطه در سامانه ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود به نشانی sadan.isti.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

تکمیل فرم مربوط به اطلاعات شرکت‌ها و موسسات متقاضی در سامانه مورد اشاره (sadan.isti.ir)  گام اول در فرایند ثبت نام است. ارائه حداقل 3 گزارش ارزشگذاری توسط متقاضی که تمام یا بخشی از آن از مصادیق دارایی نامشهود باشد، بخش دیگر از فرایند ثبت نام را تشکیل می‌دهد.

شناسایی شرکت‌ها و موسسات دارای تاییدیه صلاحیت ارزشگذاری نامشهود  و برقراری ارتباط سیستماتیک بین طرفین عرضه و تقاضا ارزشگذاری  از جمله اهداف این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر سایت مورد اشاره در ابتدای این فراخوان  با شماره 83532788  متعلق به  دفتر تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تماس بگیرند.

 

کلید واژه ها: فراخوان- تایید صلاحیت- پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی


نظر شما :