کارگاه آنلاین تخصصی «هوش مصنوعی و رسانه» برای فعالان عرصه تولید محتوا توسط شرکت نمایه‌پردازان پندار از شرکت‌های مستقر در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۲ کد : ۱۷۶۶۳ خبر
کارگاه آنلاین تخصصی «هوش مصنوعی و رسانه» برای فعالان عرصه تولید محتوا توسط شرکت نمایه‌پردازان پندار از شرکت‌های مستقر در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی

کارگاه آنلاین تخصصی «هوش مصنوعی و رسانه» برای فعالان عرصه تولید محتوا توسط شرکت نمایه‌پردازان پندار از شرکت‌های مستقر در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی

 

کارگاه آنلاین تخصصی هوش مصنوعی و رسانه برای فعالان عرصه تولید و تهیه محتوا با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران برگزار شد.

شرکت نمایه پردازان پندار با همراهی پارک ملی علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران اقدام به تشکیل کارگاه آنلاین «تخصصی هوش مصنوعی و رسانه» کرد.

این کارگاه برای فعالان عرصه تولید و تهیه محتوای ویدیویی و سینمایی و رسانه های دیداری هدف گذاری شده بود که شرکت کنندگان با آخرین فناورها درحوزه تولید فیلم با استفاده از هوش مصنوعی آشنا شوند تا بتوانند از ابزارها، تجهیزات و بسترهای ایجاد شده در روند تولید و نشر محتوای تصویری مطلع و از این پس در روند کسب و کار خود اقدامت موثر و مفیدی را اعمال کنند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران ضمن حمایت از این رویداد، تسهیلاتی را برای هنرمندان فیلمساز تحت پوشش این اداره فراهم کرده بود تا آنان از این کارگاه به صورت آنلاین و رایگان استفاده کنند.

 

سرفصل‌های اصلی که در کارگاه آنلاین هوش مصنوعی (AI) و رسانه بیان شد به شرح زیر می‌باشد:

 

  • مقدمه
  • نگاهی به هوش مصنوعی  (AI)  -Artificial Intelligenc
  • کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف
  • راهبردهای کشورهای پیشرو در حوزه هوش مصنوعی (AI)
  • اهداف کلی بکارگیری هوش مصنوعی (AI) در رسانه ها
  • معرفی فناوریهای کاربردی در هوش مصنوعی در رسانه
  • بینایی ماشین  (Machine vision)
  • یادگیری عمیق  (Deep learning)
  • پردازش زبان طبیعی (Natural Language Processing)
  • شبکه عصبی (neural network)
  • تشخیص گفتار (Speech recognition)
  • آشنایی با مفاهیم هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق
  • کاربردهایی هوش مصنوعی در رسانه
  • بهینهسازی فرآیندهای کاری
  • بهینهسازی پهنای باند مصرفی
  • تولید خودکار محتوا
  • تولید محتوا از آرشیو
  • انتخاب محتوا برای ارسال به طیف خاصی از مخاطبان
  • بهینه سازی استفاده از منابع
  • تولید فراداده (متادیتا)
  • تبلیغات پویا
  • شخصی سازی محتوا
  • اصلاح و ویرایش محتوا
  • ساخت و ویرایش کارکترAI
  • ارتفا کیفیت محتوا
  • معرفی آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی به کار رفته در تولید و ویرایش ویدئو
  • معرفی آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی به کار رفته در ترمیم ویدئو
  • تحلیل ویدئو
  • بهبود پخش ویدئویی
  • تحلیل و بررسی کاربرد هوش مصنوعی در BBC و رسانه های بزرگ دنیا

 

 

کلیدواژه‌ها: هوش مصنوعی و رسانه- نمایه پردازان پندار- پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی


نظر شما :