دانش‌بنیان‌ها به سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین می‌روند

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵ کد : ۱۷۷۵۹ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
دانش‌بنیان‌ها به سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین می‌روند

دانش‌بنیان‌ها به سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین می‌روند

 

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان به سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین که 15 تا 20 آبان ماه سال جاری در شانگهای چین برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

نخستین و دومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین در سالهای 2018 و 2019 با مدیریت وزارت بازرگانی چین و شهرداری شانگهای در شهر شانگهای برگزار شد و سومین دوره آن 5 تا 10 نوامبر 2020 مصادف با 15 تا 20 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد

اعزام شرکت‌ها به این نمایشگاه، با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه تجارت صورت می‌گیرد.

شرکت در این نمایشگاه فرصت ورود به بازار بزرگ چین را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. همچنین حضور بیش از 38 هزار شرکت از 150 کشور دنیا فرصتی مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه خواهد بود.

برگزاری نشست‌های رودررو همزمان با نمایشگاه و حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر مزایای حضور در این نمایشگاه است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند پنجم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه به آدرس اینترنتی WWW.TESC.IR مراجعه کنند.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

کلید واژه ها: دانش بنیانها- سومین نمایشگاه بین المللی- واردات چین- پارک ملی علوم و فناوریهای نرم وصنایع فرهنگی


نظر شما :