بهره‌مندی اعضای تینت از خدمات بیمه تکمیلی

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵ کد : ۱۸۲۶۳ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
بهره‌مندی اعضای تینت از خدمات بیمه تکمیلی

بهره‌مندی اعضای تینت از خدمات بیمه تکمیلی

 

تینت در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، استارت آپ‏‌ها و شرکت‏‌های نوپا و نوآور ششمین دوره ثبت‌‏نام و ارائه بیمه تکمیلی را با همکاری پارک فناوری پردیس و بیمه دانا فراهم کرده است.

 
حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، استارت آپ‏‌ها و شرکت‏‌های نوپا و نوآور

تینت در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، استارت آپ‏‌ها و شرکت‏‌های نوپا و نوآور ششمین دوره ثبت‌‏نام و ارائه بیمه تکمیلی را با همکاری پارک فناوری پردیس و بیمه دانا فراهم کرده است.

مزایای بیمه تکمیلی (دوره ششم) برای اعضای تینت:

پوشش جامع خدمات درمانی: این قرارداد سطح جامع و کم‌‏نظیری از خدمات درمانی  را ارائه می‌دهد؛ شامل هزینه‌های بیمارستانی تخصصی و عمومی، زایمان، درمان نازایی، انواع هزینه‌های پاراکلینیکی، دندانپزشکی و سایر هزینه‌های درمانی.

ارائه تخفیف‌های ویژه در حق بیمه‌های هر طرح برای شرکت: نرخ حق بیمه از طریق این طرح در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان تکمیلی و طرح‌‏های مشابه به میزان قابل توجهی پایین‌‏تر و ارزان‏‌تر است.

بدون محدودیت تعداد پرسنل: دیگر شرکت‏‌های کوچک و متوسط از بیمه تکمیلی محروم نیستند، چرا که اصلی‌ترین ویژگی این طرح، نداشتن محدودیت 50 نفر پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد است.

 ارایه چهار سطح خدمت برای سلیقه‏‌های مختلف و بودجه‌های متفاوت: چهار طرح خدمات درمان تکمیلی با تعهدات و قیمت‏‌های متفاوت برای انتخاب ارایه شده است.

تحت پوشش قراردادن والدین بیمه‌شدگان اصلی: کارکنان شرکت‌هایی که بیمه می‌شوند می‌توانند والدین خود را (تا سقف سنی ۷۰ سال) بدون افزایش حق بیمه، تحت پوشش خدمات قرار دهند.

بدون محدودیت سن : کلیه بیمه شدگان اصلی و همسر و فرزندان بدون محدودیت سن و با حق بیمه یکسان تحت پوشش قرار می گیرند.

 

شرایط عمومی

۱. شرکت‌های عضو پارک‌ها و مجتمع‌‏های فناوری، مراکز نوآوری، شرکت‏‌های دانش‌بنیان و خلاق، شرکت‏‌های نوآور و استارت آپ‏‌ها می‌‏توانند پس از ثبت‌نام در شـبکه فناوری و نوآوری ایران (تینت)، به صورت برخط تقاضای ثبت‌نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌شان داشته باشند.

۲. در این طرح، افراد صرفاً با داشتن بیمه‌گر پایه (تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی) می‌توانند برای ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.

۳. هر شرکت می‌تواند کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی خود و اعضای خانواده‌شان (شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر بیمه‌شده اصلی) را در قالب یکی از طرح های انتخابی بیمه نماید .

۴. حداقل تعداد کارمندان هر شرکت (طبق لیست بیمه تامین اجتماعی) که می‌بایست برای ثبت‌نام معرفی شوند، براساس شرایط زیر است:

درصورتی که کارمندان‌ شرکت کمتر از 20 نفر هستند، حداقل 70 درصد متقاضی بیمه داشته باشند.

در صورتی که کارمندان شرکت بین 20 تا 50 نفر هستند حداقل 60 درصد متقاضی بیمه داشته باشد.

در صورتی که کارمندان شرکت بالای 50 نفرهستند، حداقل 50 درصد متقاضی بیمه داشته باشند.

شرکت‏‌ها لازم است کارکنان تمام‌وقت متقاضی را به همراه همه افراد خانواده تحت تکفل ثبت نام نمایند.

 

نحوه پرداخت حق بیمه

۱. مبلغ حق بیمه توسط شرکت‌های عضو به صورت 35 درصد نقد و درهنگام ثبت‌نام و مابقی مبلغ به صورت اقساطی حداکثر در 8 قسط(براساس تعداد نفرات ثبت نام شده) دریافت خواهد شد؛ توجه شود که شرکت‌ها مسئولیت حقوقی پرداخت شدن حق بیمه را خواهند داشت.

۲. درصورت پرداخت نقدی، حق بیمه درمان تکمیلی مشمول 10 درصد تخفیف خواهد شد.

۳. بیمه‌شده‌های اصلی در طول قرارداد با حق بیمه متناسب با سقف تعهد شرکت بیمه، تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار خواهند گرفت.

۴. ارایه خدمات بیمه 12 ماه است. این زمان از تاریخ 1399/03/05 شروع و در تاریح 1400/03/05 تمام می‌شود.

۵. دوره انتظار برای زایمان 6 ماه و برای بیماری‌های مزمن 3 ماه است.

‌مهلت ثبت‌نام و ورود اطلاعات متقاضیان و پرداخت برخط برای استفاده از خدمات بیمه تا تاریخ 1399/02/31 است.

تاریخ شروع پوشش خدمات بیمه تکمیلی ازتاریخ 1399/03/05 خواهد بود، ولیکن بدلیل اینکه ثبت نام کشوری است و ممکن است تجمیع مدارک تمامی شرکت‌ها کمی زمان‌بر باشد احتمال دارد ثبت و نمایش اطلاعات در سامانه بیمه با 30 روز تاخیر انجام شود.

بنابراین لازم است شرکت‌ها و افراد ثبت‌نام شده برای استفاده از خدمات تا قبل از تحویل کارت‌های درمانی، موارد زیر را مدنظر داشته باشند:

۱. شرکت‌هایی که پرداخت خود را انجام داده‌اند، هزینه‌های پزشکی بیمه‌شدگان را تا اعلام زمان‌های تحویل مدارک نزد خود نگهداری کنند و پس از تعیین زمان و مکان تحویل مدارک، به واحد متولی مراجعه کنند.

۲. درصورت نیاز به استفاده از خدمات بیمارستانی و بستری و برای دریافت معرفی‌نامه با شماره 35-76250036-021 تماس حاصل فرمایید.

 

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

bit.ly/3c6GfAK

کلید واژه ها: خدمات بیمه تکمیلی- پارک ملی علوم وفناوریهای نرم و صنایع فرهنگی


نظر شما :