ایران نوآفرین، به جمع مبادی معرفی شرکت های خلاق پیوست

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰ کد : ۱۸۹۶۰ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها

ایران نوآفرین، به جمع مبادی معرفی شرکت های خلاق پیوست

سامانه ملی ایران نوآفرین سامانه‌ای جامع در حوزه نوآفرینی کشور

سامانه ملی ایران نوآفرین سامانه‌ای جامع در حوزه نوآفرینی کشور است تا امکان رشد و شکوفایی کسب و کارهای نو را از طریق تسهیل دسترسی به اطلاعات و امکانات مورد نیاز ذینفعان اصلی آنان و یکپارچه‌سازی آن‌ها، فراهم آورد.

این سامانه که به همت سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور؛ راه‌‏اندازی شده‏ است به ‏عنوان سکوی جامع کسب و کار نوپا ارائه خدمت خواهد نمود. این سامانه ‌از طریق متمرکزسازی، یکپارچه‌ نمودن و تسهیل فرصت‌های دریافت خدمات و تسهیلات مختلف در حوزه‌های نوآوری، هوشمندی، اقتصاد و تحول دیجیتال، مالی، مشاوره، بازاریابی و سایر حوزه‏‌های حمایتی اقدامی موثر در توسعه زیست‏ بوم نوآفرینی، رشد پایدار اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال و حرکت کشور به سوی نوآوری و فناوری‌های نوین در کشور خواهد بود.

 

در همین راستا، با هماهنگی دبیرخانه برنامه توسعه زیست­ بوم شرکت­های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران، سامانه ملی ایران نوآفرین به عنوان یکی از مبادی معرفی شرکت­های خلاق انتخاب شده است.

شرکت­های معرفی شده از سوی سامانه نوآفرین، به عنوان شرکت خلاق برگزیده شده و مشمول استفاده از حمایت های دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت­های خلاق خواهند شد.

 

 

کلید واژه ها: ایران نوآفرین- مبادی معرفی- شرکتهای خلاق- پارک ملی علوم و فناوریها ینرم و صنایع فرهنگی


نظر شما :