وبینار ترویج مالکیت فکری با ۱۲ برنامه‌ آموزشی سرعت گرفت

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱ کد : ۱۹۱۸۳ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
وبینار ترویج مالکیت فکری با ۱۲ برنامه‌ آموزشی سرعت گرفت

وبینار ترویج مالکیت فکری با 12 برنامه‌ آموزشی سرعت گرفت

سلسله وبینارهای آموزشی در زمینه مالکیت فکری با همکاری کانون پتنت معاونت علمی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود تا آموزش و ترویج این حوزه شتاب بیشتری گیرد.

 

۱۰ وبینار آموزشی و ۲ وبینار ترویجی ویژه اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و پژوهشگران وزارت بهداشت در این همکاری علمی برگزار می‌شود. این برنامه‌های آموزشی و ترویجی حوزه‌های گوناگونی از مباحث مرتبط با مالکیت فکری و به ویژه پتنت را پوشش می‌دهند.

 

علاقه‌مندان برای ثبت نام به سایت کانون پتنت معاونت علمی مراجعه کنند. دریافت گواهی حضور در وبینار از کانون و وزارت بهداشت یکی از مزایای حضور در آن است. همچنین وبینارهای آموزشی ارائه شده در این برنامه سلسله‌ای است و برخی از آن‌ها، پیش‌نیازی برای وبینارهای بعدی است.

 

ده وبینار آموزشی در نظر گرفته شده موضوعاتی مانند «آشنایی با مالکیت فکری»، «پتنت ابزاری برای حفاظت از فناوری‌های نوآورانه»، «ثبت اختراعات حوزه سلامت»، «جستجوی پتنت»، «آشنایی با پایگاه PatentScope»، «آشنایی با پایگاه Lenz»، «گیاهان دارویی و دانش سنتی»، «مسیر ملی حفاظت از اختراعات»، «مسیرهای حفاظت از اختراعات در خارج از ایران» و «معرفی سازمان‌ها و دعاوی حقوقی» را برای آموزش در نظر دارند. دو وبینار ترویجی نیز با موضوعات «معرفی کانون پتنت ایران» و «نحوه ثبت درخواست در پرتال کانون پتنت» برگزار می‌شوند. این برنامه آموزشی از 7 تیرماه آغاز می‌شود.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

کلید واژه ها: وبینار- مالکیت فکری- برنامه آموزشی- معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری- پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی


نظر شما :