راه‌اندازی سامانه پاسخگویی مکتوب دبیرخانه شرکت‌های خلاق

۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۷ کد : ۱۹۶۷۳ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
راه‌اندازی سامانه پاسخگویی مکتوب دبیرخانه شرکت‌های خلاق

سرویس پاسخگویی (CRM) دبیرخانه شرکت های خلاق  

راه اندازی سامانه پاسخگویی مکتوب دبیرخانه شرکت های خلاق

 

دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق به منظور بهبود فرآیند پاسخگویی، با استفاده از سامانه پاسخگویی تحت وب آماده پاسخگویی به عموم هموطنان عزیز و شرکتهای خلاق است.

 

یکی از مشکلاتی که در مسیر امور دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق وجود دارد، عدم آشنایی متقاضیان پذیرش شرکت خلاق و شرکت های پذیرفته شده با آیین نامه ی برنامه، فرآیندهای پذیرش، درخواست استفاده از حمایت ها و امور اطلاع رسانی و رسانه ای دبیرخانه برنامه است. ازاین رو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به راه اندازی مرکز پاسخگویی آنلاین نموده تا در کنار ایجاد بستری عادلانه برای تمامی افراد و شرکت‌ها، مسائل مربوط به ثبت نام و ارزیابی، حمایت از شرکت ها و امور اطلاع رسانی این دبیرخانه بصورت برخط و مکتوب از طریق سامانه پاسخگویی (crm.isti.ir) پاسخ داده شود.

از این رو دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق به منظور بهبود فرآیند پاسخگویی، با استفاده از سامانه پاسخگویی تحت وب آماده پاسخگویی به عموم هموطنان عزیز و شرکتهای خلاق است. کاربران در این سامانه می توانند سوالات خود را پیرامون یکی از موضوعات زیر مطرح نموده و پاسخ آن را از طریق همین سامانه پیگیری نمایند.

1- شرکت های خلاق صنایع فرهنگی - پذیرش و ثبت نام  

2- شرکت های خلاق صنایع فرهنگی - حمایت ها و خدمات

3- شرکت های خلاق صنایع فرهنگی - روابط عمومی و رسانه

 

فرایند ورود به سامانه CRM:

http://ircreative.isti.ir/resource/uploads/UPLD133845533822.png

 

به این منظور متقاضیان لازم است ابتدا از بخش "ایجاد پرسش جدید" گروه سوال خود را در انتهای باکس مربوطه (در قالب یکی از سه بخش صنایع خلاق و فرهنگی) مشخص نموده و سپس در متن سوال به طور کامل موضوع خود را با ارائه اطلاعات کامل شرکت و یا اطلاعات فردی تشریح کرده و از طریق دکمه ذخیره، سوال خود را مطرح نماید.

سپس از طریق "مشاهده و پیگیری پرسش" پاسخ خود را پیگیری کنند.

 

همچنین کاربران گرامی جهت طرح سوالات خود به صورت تلفنی می‌توانند در خصوص فرایندهای دبیرخانه برنامه با شماره 021 83532475 (واحد پذیرش و ثبت نام) و یا  021 83532474 (واحد خدمات و حمایت ها) تماس حاصل نمایند.

دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق در راستای تسریع در امر پاسخگویی، بخشی را نیز در سایت خود به آدرس ( لینک به سوالات متداول) ایجاد کرده است. لذا از مراجعین عزیز درخواست می شود قبل از طرح هر گونه پرسش جدیدی ابتدا به این بخش مراجعه کرده و در صورت عدم مشاهده پاسخ، مبادرت به ایجاد پرسش جدید در سامانه پاسخگویی مذکور نمائید.

 

تذکر: پس از ورود و ثبت نام در سامانه در بخش ایجاد پرسش جدید "حتما" یکی از گروه های سه گانه  با عنوان " صنایع خلاق و فرهنگی " را انتخاب کنید تا سوال شما به واحد دبیرخانه خلاق ارجاع شود.

 

متن و راهنمای کامل: bit.ly/2ZnR0cI

 

آدرس سامانه: crm.isti.ir

کلید واژه ها: سامانه پاسخگویی- سوالات متداول- صنایع خلاق- صنایع فرهنگی- استارتاپ- کسب و کار- شرکت خلاق- برنامه توسعه زیست بوم شرکتهای خلاق- پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی


نظر شما :