مراسم تودیع و معارفه رییس پارک علم و فناوری البرز و سرپرست مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی البرز برگزار شد

۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۶ کد : ۱۹۸۳۴ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
مراسم تودیع و معارفه رییس پارک علم و فناوری البرز و سرپرست مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی البرز برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه رییس پارک علم و فناوری البرز و سرپرست مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی البرز برگزار شد

 

 

با حضور دکتر محمد رضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی ، دکتر بهروز بادکومعاون رییس جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان و جمعی از مدیران  و کارکنان مجموعه ؛ مراسم تودیع دکتر ربانی رئیس سابق پارک علم و فناوری البرز و معارفه مهندس عباسی، رئیس پارک علم و فناوری البرز و سرپرست مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی  روز دوشنبه ۱۶ تیر ماه  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، دکتر ربانی  با ارائه گزارشی از بخش های مختلف مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز گفت: در طی چند سال  کار پرتلاش و جهادی  کارکنان و مدیران این مجموعه ، شاهد موفقیت های بسیاری در پارک  و مجتمع تحقیقاتی بودیم که نتیجه تلاش عاشقانه و جهادگرانه همه همکاران بوده است.

وی با اشاره به جایگاه شرکت های دانش بنیان در توسعه کشور و تعامل و امضای تفاهم نامه های مشترک با دستگاه های مختلف اظهار داشت: همه تلاش مجموعه پارک علم و فناوری البرز در تعاملات استانی و کشوری این بود که زیرساخت های لازم برای ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان فراهم شود و در این زمینه زیرساخت های بسیار مهمی در ابعاد مختلف برای این پارک فراهم شده است.

دکتر ربانی با اشاره به اهمیت پارک های علم و فناوری در توسعه فناوری استان ها و مناطق مختلف کشور افزود: پارک علم و فناوری البرز در استان البرز که قطب علمی و فناوری کشور است که توانسته نقش بسیار مهمی در توسعه فناوری در سطح ملی و استانی ایفا نماید.

 

پارک علم و فناوری البرز به پارک واقعی جهاد دانشگاهی تبدیل می شود

مهندس عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز و سرپرست مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددنشگاهی با تقدیر از میهمانان حاضر در جلسه گفت: همه ما جهادگر هستیم و باید همواره کار و تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی با سپاس و تقدیر از تلاش های شبانه روزی دکتر ربانی و تیم کاری ایشان  اظهار داشت: دکتر ربانی و همکاران این مجموعه کارهای بسیار عظیمی را انجام داده اند و باید این تلاش ها را با تلاش و قدرت بیشتر دنبال کرد.

رئیس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه باید از پتانسیل های واحدها و مراکز و واحدهای مختلف مستقر در مجتمع و پارک علم و فناوری البرز بیش از گذشته استفاده کنیم اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد پارک علم و فناوری البرز نه تنها پارک استقرار شرکت های دانش بنیان بلکه پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی در زمینه تبدیل دانش و فناوری به ثروت تبدیل شود.

 

 


نظر شما :