نمایشگاه «اسماءالله» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی در فضای مجازی دایر شد

۱۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲ کد : ۱۹۸۹۶ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
نمایشگاه «اسماءالله» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی در فضای مجازی دایر شد

 

نمایشگاه «اسماءالله» را در فضای مجازی دنبال کنید

 

 

نمایشگاه «اسماءالله» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی در فضای مجازی دایر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، نمایشگاه مجازی «اسماء‌الله» با محوریت اسماء متبرک خداوند به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از ۱۱ تیرماه، به روی دیدگان فضای مجازی گشایش یافت.

از جمله اهداف این نمایشگاه می‌توان به توسعه فرهنگ ‌قرآنی در جامعه هنری، عمق‌بخشی به ارتباط بین قرآن و هنرمندان دانشگاهی، تبلیغ و ترویج قرآن کریم با استفاده از زبان هنر، تولید آثار فاخر قرآنی و حمایت از فعالیت‌های موثر قرآنی از طریق فضای مجازی اشاره کرد.

فراخوان این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان امسال در فضای مجازی و دانشگاه‌ها منتشر شد که طی ۲۰ روز فراخوان، در مجموع بیش از ۳۰۰ اثر از ۱۴۸ هنرمند به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد و پس از گزینش، ۱۸۳ اثر از ۱۲۰ نفر به بخش نمایشگاه راه پیدا کردند.

در این نمایشگاه، آثار اساتید، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشتههای خوشنویسی، نقاشی‌خط و تایپوگرافی به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند به پایگاه اینترنتی ویژه این نمایشگاه  یا صفحه اینستاگرام مراجعه کنند.

 

 

کلید واژه ها: نمایشگاه- اسماءالله- اسماء متبرک- فضای مجازی- پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی سازمان قرآنی جهاددانشگاهی


نظر شما :