آغاز پذیرش محصولات دانش ‌بنیان ایران در پایگاه صادراتی عراق

۰۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۶ کد : ۲۰۵۱۹ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
آغاز پذیرش محصولات دانش ‌بنیان ایران در پایگاه صادراتی عراق

 

 

آغاز پذیرش محصولات دانش ‌بنیان ایران در پایگاه صادراتی عراق

 

 

 

 

فراخوان پذیرش محصولات دانش‌بنیان ایرانی در پایگاه صادرات عراق، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مخاطب این فراخوان، شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‌های «بهداشت و سلامت»، «تجهیزات، خدمات و ملزومات صنعتی و ساختمانی» و «کالاهای خانگی و مصرفی» است.

این شرکت‌ها می‌توانند برای ثبت نام و دریافت پذیرش محصولات خود در پایگاه صادراتی کشور عراق (با محوریت اقلیم کردستان) به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی مراجعه کنند.

شرکت‌های دانش بنیانی که در پایگاه صادراتی عراق حضور دارند می‌توانند از خدمات تجاری‌سازی بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند.

سبد خدمات تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی شامل تهیه اقلام تبلیغاتی، امکان‌سنجی بازار و بازاریابی، مشاوره حقوقی، خدمات مالی و حمل‌ونقل برای شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این پایگاه صادراتی است.

گفتنی است ثبت‌نام برای حضور در این پایگاه صادراتی از 24 تیر ماه 99 در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس ghazal.inif.ir  آغاز شده است.

شرکت‌های دانش‌بنیان همچنین برای کسب اطلاع از جزئیات این فراخوان می‌توانند با شماره 09206410064 تماس حاصل کنند.

 

کلید واژه ها: پذیرش محصولات- دانش بنیان- ایران- عراق- صندوق نوآوری و شکوفایی- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری- پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی


نظر شما :