چه چیزی شرکت‌ها را از ارایه محصولات نوآورانه باز می‌دارد؟

۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵ کد : ۲۰۶۳۱ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
چه چیزی شرکت‌ها را از ارایه محصولات نوآورانه باز می‌دارد؟

چه چیزی شرکت ها را از ارائه محصولات نوآورانه باز می دارد؟

 

 

شرکت ها برای افزایش سهم بازار و حاشیه سود خود به نوآوری نیاز دارند. شرکت های نوآور می توانند با استفاده از ایده های جدید، محصولات موفق جدیدی را به بازار عرضه کنند.

  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت ها برای افزایش سهم بازار و حاشیه سود خود به نوآوری نیاز دارند. شرکت های نوآور می توانند با استفاده از ایده های جدید، محصولات موفق جدیدی را به بازار عرضه کنند.

 

برای به دست آوردن حداکثر استفاده از هر محصول جدید، شرکت ها باید آنها را به موقع تولید و تحویل دهند. متأسفانه، آنچه معمولاً اتفاق می افتد این است که اکثر شرکت ها برای انجام و اجرای پروژه ها، منابع محدودی در اختیار دارند. این می تواند شرکت ها را از  ارائه به موقع محصولات نوآورانه محدود کند.

مسئله داشتن پروژه های بسیار زیاد و منابع کمی با تجزیه و تحلیل ظرفیت منابع می تواند تا حدی حل شود. این تحلیل به کمیت میزان منابع مورد نیاز برای انجام پروژه هایی که یک شرکت دارد، کمک می کند.

 

برای ارزیابی ظرفیت منابع شرکت دو رویکرد وجود دارد:

- تعیین ظرفیت منابع با تجزیه و تحلیل پروژه های فعال

- تعیین ظرفیت منابع با تجزیه و تحلیل اهداف محصول

 

تعیین ظرفیت منابع با تجزیه و تحلیل پروژه های فعال

برای ارزیابی تقاضای منابع، شرکت ها می توانند با اولویت بندی آنها از بهترین تا بدترین، لیست اصلی خود را با پروژه های فعال آغاز کنند. برای اولویت بندی پروژه ها می توانند از یک مدل امتیاز دهی یا یک شاخص مالی مانند NPV یا ECV استفاده کنند.

پس از ایجاد جدول لیست اولویت بندی پروژه ها، آنها می توانند با استفاده از نرم افزاری مانند Microsoft Project، یک برنامه عملی دقیق برای هر پروژه ایجاد کنند.

با تشکر از این تجزیه و تحلیل می توان درک کرد که آیا این شرکت از منابع مناسبی برای مدیریت کلیه پروژه هایی که در خط اجرا و سبد پروژه قرار دارند استفاده می کند. علاوه بر این، این تجزیه و تحلیل کمک می کند تا تعیین کنیم که کدام بخش (یا بخش) بخشی است که تحویل محصولات را به موقع تضمین می کند.

 

تعیین ظرفیت منابع با تجزیه و تحلیل اهداف محصول

برای ارزیابی تقاضای منابع، شرکتها می توانند از رویکردی جایگزین برای روشی که ما فقط توضیح داده ایم استفاده کنند. شرکت ها می توانند از اهداف محصول خود برای تعیین تعداد سالانه عرضه محصولات جدید استفاده کنند. سپس، آنها باید زمان لازم برای راه اندازی محصول جدید را با موفقیت در بازار در نظر بگیرند.

با انجام این کار، این شرکت قادر است تعداد پروژه های در سال راه‌اندازی شده و مراحل مختلف آنها را تعیین کند.

با تشکر از این تجزیه و تحلیل می توان فهمید که آیا تقاضا برابر ظرفیت وجود دارد یا خیر. اگر شکافی وجود داشته باشد، شرکت می تواند تصمیم بگیرد یا اهداف خود را اصلاح کند، و آنها را کمی قابل دستیابی تر کند. یا با افزودن منابع برای دستیابی به اهداف خود تصمیمات دشواری اتخاذ کند.

 

کلید واژه ها: شبکه روابط عمومی- شارا- شرکت- محصولات نوآورانه پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی


نظر شما :