پرونده دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری به سرانجام رسید

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۸ کد : ۲۱۴۰۲ خبر
مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری، روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه به صورت مجازی و تعداد محدودی از مهمانان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد.
پرونده دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری به سرانجام رسید

 

 

پرونده دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری به سرانجام رسید

 

 

 

 

مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری، روز سه شنبه 14 مرداد ماه به صورت مجازی و تعداد محدودی از مهمانان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور روسای شورای سیاست گذاری، شورای علمی و فنی جایزه به همراه تیم ارزیابان و منتخبین دوره دوم جایزه برگزار شد، پیام تصویری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت اختتامیه دومین جایزه پخش گردید. همچنین پس از خوشامد گویی دکتر سید سعید هاشمی، ریاست دانشگاه علم و فرهنگ، رییس جایزه و رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو به سخنرانی پرداختند. همچنین آقای دکتر ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ایراد سخنرانی پرداختند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری دومین دوره خود را پس از گذراندن فرآیند ارزیابی میان مجموعه های واجد شرایط گردشگری، و اهدای جوایز برگزیدگان که در سطوح تعهد به تعالی، اشتهار به تعالی یک الماس، اشتهار به تعالی دو الماس و اشتهار به تعالی سه الماس، منخب شده بودند، به پایان رسانید.

 

اسامی برگزیدگان دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری


نظر شما :