برای توسعه کسب و کار؛ شرکت‌های خلاق ۱۶ خدمت مشاوره دریافت می‌کند

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۶ کد : ۲۱۸۲۱ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
به منظور توانمند‌سازی شرکت‌های خلاق در حوزه‌های مختلف کسب و کار و توسعه تجاری، این شرکت‌ها در ۱۶ سرفصل مختلف از پیشخوان خدمت، مشاوره دریافت می‌کنند.
برای توسعه کسب و کار؛ شرکت‌های خلاق ۱۶ خدمت مشاوره دریافت می‌کند

 

 

برای توسعه کسب و کار؛ شرکت‌های خلاق 16 خدمت مشاوره دریافت می‌کند

 

 

 

 

به منظور توانمند‌سازی شرکت‌های خلاق در حوزه‌های مختلف کسب و کار و توسعه تجاری، این شرکت‌ها در 16 سرفصل مختلف از پیشخوان خدمت، مشاوره دریافت می‌کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری؛ شرکت‌های خلاق نیز مانند شرکت‌های دانش‌بنیان، به منظور توسعه فضای کسب و کار و توسعه تجاری نیازمند دریافت مشاوره و آموزش‌های حرفه‌ای هستند. برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق که توسط ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معانت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری راهبری می‌شود، در این زمینه دورهای آموزشی مختلفی را برای توانمند‌سازی این شرکت‌ها برگزار می‌کند.

ارائه مشاوره‌های تخصصی توسط اساتید و مشاورین مجرب، دیگری  بسته خدمتی است که در این حوزه به شرکت‌های خلاق عرضه می‌شود. شرکت‌های خلاق که در حوزه‌های مانند صنایع دستی، انیمیشن، تولید محتوای دیجیتال، کسب و کار دیجیتال و فضای مجازی، هنر و سینما و دیگر حوزه‌های مشابه فعالیت می‌کنند، برای توسعه نیازمند مشاوره‌های تخصصی هستند. این مشاوره‌ها باید منطبق با اهداف این شرکت‌ها و در راستای افزایش بهره‌وری اقتصادی باشد، بر این اساس، برنامه توسعه‌زیست‌بوم شرکت‌های خلاق در 16 سرفصل مختلف به این شرکت‌ها خدمات مشاوره عرضه می‌کند.

پیشخوان مشاوره مالی و طرح تجاری که در زمینه‌های مانند ورود به بورس و روش‌های مذاکره با سرمایه‌گذاران مشاوره ارائه می‌دهد، مشاوره در زمینه ارزشگذاری و تبادل فناوری، پیشخوان مشاوره تبلیغات و اطلاع‌رسانی بخشی از موضعاتی است که شرکت‌های خلاق در این زمینه‌ها مشاوره دریافت می‌کنند.

همچنین این شرکت‌ها در حوزه تحقیقات بازار، پیشخوان مشاوره حقوقی، مشاوره استقرار در مراکز رشد، خدمات و مشاوره فنی محصولات، مشاوره طراحی صنعتی و بسته‌بندی، عارضه‌یابی و توسعه کسب‌وکار، مالیات و خدمات مالی، مالیکت معنوی، منابع انسانی و نظام وظیفه، گمرک و خدمات حمل ونقل بین‌المل و در زمینه وبینارها، مشاوره تخصصی دریافت می‌کنند.

این خدمات مشاوره با توجه به اینکه از سوی  مشاورین مجرب عرضه می‌شود، می‌تواند کمک قابل توجهی به حل مشکلات و پیشرفت کارها در این شرکت‌ها باشد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به سایت برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق مراجعه کنند.


نظر شما :