فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه آموزش

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳ کد : ۲۲۵۷۹ خبر اخبار دیگر رسانه‌ها
صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه آموزش فراخوان منتشر کرد.
فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه آموزش

 

 

فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه آموزش

 

 

 

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه آموزش فراخوان منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» حوزه آموزش 14 مهر ماه برگزار خواهد شد. بر این اساس استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه که علاقمند به جذب سرمایه‌گذار هستند می‌توانند تا شنبه 29 شهریور ماه تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده اعلام و کاربرگ تکمیلی را به آدرس ایمیل  demoday@inif.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، جذب استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر حوزه آموزش از طریق این فراخوان امکانپذیر است و با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند.

لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال 1398 در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌‌آپ‌ها و طر‌ح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است. در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا 80 درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

هر دوشنبه استارت‌آپی، یک موضوع یا محور خاص دارد و تلاش می‌شود که هر دوشنبه، تنها استارت‌آپ‌ها و طرح‌های همان حوزه معرفی شوند. سرکار خانم صلح‌خواه با شماره تلفن 42170623 به عنوان مسئول برگزاری «دوشنبه‌های استارت‌آپی»، در روزها و ساعات اداری پاسخگوی سوالات درباره این رویداد خواهد بود.


نظر شما :